Nors įvairių kompanijų iniciatyva kasdien vyksta įvairūs SEO kursai, pasakyti, kas žino tikrą ir patį geriausią SEO darbo receptą, sunku. Nors dalintis patirtimi galima, tačiau kai kurie marketingo specialistai sako, kad niekas tiksliai nežino, kaip veikia Google. Taigi, tokia rinka yra arba laikina, arba turinti mokėti itin greitai prisitaikyti ir laviruoti tarp naujovių, ieškoti naujų sprenimų.
Kaip dirba SEO
Nežinia, kokie SEO mokymai jums papuls, tačiau turbūt visuose juose bent jau pagrindus tai išgirsite gana panašius. Pirmiausiai sužinosite, kad SEO užduotis yra taip valdyti skaitmeninį turinį, kad į jūsų svetainę ateitų kuo daugiau tikslinės auditorijos. Joks verslas šiais laikais neįsivaizduoja savęs neturint geros skaitmeninės versijos. Kai kuris ir gyvuoja tik virtualiai, pavyzdžiui, interneto parduotuvės. Taip pat yra kitas reikšmingas aspektas – žinia apie verslą sklinda būtent internetu. Čia yra ta erdvė, kurioje tiek visko daug, tiek daug informacijos ir jos skaitytojų. Ir ko jums būtinai reikia – tai, kad jie apie jus sužinotų. Jeigu jūs pardavinėjate grožio priemones internete, elektroninėje parduotuvėje, tada yra viena. Tačiau, jeigu jūs dar ir siekiate, kad apie jas kalbėtų visi, tada reikia dar daugiau SEO optimizavimo. Taip pat gali būti, kad jūs nepardavinėjate internetu, tačiau turite grožio kliniką – tada savo puslapyje surašote kainas, gydytojų pavardes, kontaktus. Vis tiek jums labai reikia, kad internete kažkas pamatytu jus ir jūsų darbus. Taigi, SEO tikslas yra padaryti taip, kad tikslinei auditorijai ieškant tam tikrų dalykų (pvz., grožio paslaugų), paieškoje jūsų puslapis būtų kuo aukščiau tarp rezultatų. Ne veltui ir anekdotas toks: Kur geriausia paslėpti lavoną, kad jo niekas nerastų? Antrame Google puslapyje. Jis atspindi mums rūpimus dalykus arba tai, kad vartotojai dažniausiai renkasi pirmuosius paieškos rezultatus, o į kitus puslapius net neužsuka.
Sėkmės receptai
Sėkmės receptas yra nujaustas ir praktikoje išbandytas dalykas. Tačiau kaip tiksliai suvaldyti turinį, sunku pasakyti. Juk Google nepateikė recepto visiems, norintiems pirmauti. Google kaip tik stengiasi nuolat kovoto su nesąžiningu SEO darbu, kai jis visiškai dėmesio nevertus dalykus iškelia į viršų. Tad visą laiką laviruojama tarp sprendimo radimo ir jo pakeitimo, kai pasikeičia ir Google politika. Pavyzdžiui, ne per seniausiai labai pasikeitė Google reitingavimo sistema, kai į paieškos rezultatų viršų ėmė kilti nebe tos svetainės, apie kurias prirašyta krūvos tekstų, o tos, kurios puikiai pritaikytos mobiliesiems telefonams.
Parašykite komentarą