Kaip efektyviai išnaudoti Google reklamą

Kiekvienas verslas nori reklamuotis efektyviai ir pasiekti savo tikslinę auditoriją. Reklaminė kampanija turi būti nutaikyta į potencialius klientus, o ne matoma bet kam – reikia to ar nereikia. Koncentravimuisi į tikslinius klientus, tuomet kai jam reklama gali būti aktuali, puikiai tinka google reklama.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie tai, kaip išnaudoti Google reklamą kaip pardavimų skatinimo, naujų klientų pritraukimo ir žinomumo didinimo kanalą.

Pati Google reklama turi keletą formų : reklaminiai skelbimai paieškoje, reklaminiai skydeliai kitose svetainėse, reklama prieš vaizdelius – video, reklama elektroniniame pašte, mobiliosiose aplikacijose, žaidimuose. Reklamos formos pasirinkimas priklauso nuo kampanijos tikslų. Jeigu tikslų yra daugiau nei vienas, pateikimo būdus galima kombinuoti.

Reklama Google paieškojeKas daro Googlo reklamą tokią patrauklią užsakovams Lietuvoje ir visame pasaulyje? Visų pirma, šis viešinimosi būdas yra apmokestinamas tik už paspaudimus (išskyrus vaizdelius, kur mokama už peržiūras). Tradiciniai reklamos internete kanalai siūlo mokestį už apibrėžtą laikotarpį, skirtingas pozicijas ar parodymus. Tokia reklama internete užsakovams apsimoka mažiau. Taipogi galima kontroliuoti ir analizuoti atėjusius iš reklamos internete srautus. Reikalui esant, reklamines kampanijas galima optimizuoti. Tokiai reklamai internete biudžetas neturi ribų – gali kainuoti nuo dešimt iki kelių ar net keliolikos tūkstančių eurų mėnesiui. Kuo mažesnis biudžetas, tuo mažiau potencialių klientų paspaudimų sulauksite, ir atvirkščiai, kuo didesnis suplanuotas biudžetas, tuo daugiau susidomėjimo sulauks Jūsų interneto puslapis.

Pasitelkdami reklamą internete su Google, galėsite žinoti įvairius techninius parametrus susijusius su lankytojų elgsena Jūsų puslapyje. Kitaip tariant, žinosite ką daro lankytojai nuspaudę ant Jūsų reklaminio skelbimo ir patekę į tinklapį. Šiuos parametrus Jums parodys Google Analytics programa. Analytic‘e galėsite sužinoti kiek laiko sekundžių tikslumu žmonės praleidžia svetainėje, į kokias puslapio skiltis jie dažniausiai eina, iš kokių šalių, miestų ateina daugiausiai lankytojų, kokia dalis jų atlieka naudingus veiksmus – pavyzdžiui perka, kokie raktiniai žodžiai yra populiarūs, kurie veiksmingesni. Tai yra nesudėtinga ir labai naudinga reklamos internete užsakovui.

Jeigu kompanijos tikslas yra paskatinti pardavimus ir susirasti naujų klientų – labiausiai tiks Google reklama paieškos rezultatų viršuje. Banerinė reklama bus tinkama tiems, kas nori išpopuliarinti akcijos prekes, padidinti prekinio ženklo žinomumą, paskelbti apie naujienas. Vaizdo reklama padės tiems, kas turi ką papasakoti apie savo produkciją ir turi kokybišką video klipą. Reklama elektroniniame pašte padės būti matomiems potencialiems klientams elektroninio pašto dėžutėje.

Reklama internete tik iš pirmo žvilgsnio atrodo sudėtinga ir paini. Tiesiog reikia kreiptis į patikimus šios srities specialistus, kurie jus galės kompetentingai pakonsultuoti. Iš visos internetinės reklamos, šiai dienai Google reklama yra pati veiksmingiausia.

Skelbta Technologijos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *